Paranormal @predditer

6 days ago

Gave me chills

112 Comments

hoorenon

livfrancis450

This had a very nice ending but was very scary

5 days ago

hoorenon

deniseee_toomuch

@papiwifi

5 days ago

hoorenon

babicvnt

@uwuroxii_ @fagwithnotag

5 days ago

hoorenon

somniasheep

So good! I was wondering why Laura was acting so hostile. It didn't sound like her. ❤️

5 days ago

hoorenon

sun_flower44

That was amazing. I felt like I was reading a book

5 days ago

hoorenon

ewitsmandy

this is so wholesome

4 days ago

hoorenon

amy_conner51

Wholesome spooky story

4 days ago

hoorenon

ohwearestrangers

That. Woah.

4 days ago

hoorenon

daniel_boom1247

Super chills, very well written

4 days ago

hoorenon

chadleyhrs

Lmao where the hell did he get an automatic weapon

4 days ago

hoorenon

confettisadetta

Man this was so good, way better than the other r/nosleep-stories I've read (also can we take a moment to appreciate "ten identical bleeding smiles"??)

4 days ago

hoorenon

ecoxpander

I love this

4 days ago

hoorenon

maddiewhiddon

@natewells03

4 days ago

hoorenon

alexis.e.presno

i’m crying

4 days ago

hoorenon

m_4_z_v.2.0

Laura still helped her even when she was gone from us. Truely, she's a wondrous person.

4 days ago

hoorenon

by.seli

we stan laura

4 days ago

hoorenon

darkmark134

Oh my god I might cry, I love this story, it’s wonderfully written

3 days ago

hoorenon

tazmania3056

I love this

3 days ago

hoorenon

nightingwhale

dude that's so good

3 days ago

hoorenon

beeeeeeetle07

that's so wholesome at the end tho :^(((

3 days ago

hoorenon

twoniggaskissingdaily

I POST A PIC OF TWO NIGGAS KISSING DAILY 📅

3 days ago

hoorenon

young._.bubblegum

I wonder if this is how people who get heart transplants feel tho. I'd feel like I'd be invading someone else's body

3 days ago

hoorenon

jazzykitten12

Plot twist 😄

3 days ago

hoorenon

bitterdxydrexms

@monsterunxermybed i'm sure you'd love this.

3 days ago

hoorenon

kevin102nightshade_xo_

OMG... I love this😍😍

3 days ago

hoorenon

s.kat__sketches

It doesn’t scare me, really. It’s kind of sweet. She saved her.

3 days ago

hoorenon

thomas_full_

Call it twisted but that made me happy ;_)

2 days ago

hoorenon

gillianpaiqe

laura a true real one

2 days ago

hoorenon

milly_.x._hawkins

Do I want to be reading this at midnight?

2 days ago

hoorenon

kellyelammar

@franciscocbl @lamyshatem leiam.

2 days ago

hoorenon

kellyelammar

@caroolsimon

2 days ago

hoorenon

ayy_its_kenzie0

Such an amazing ending. 🥺

2 days ago

hoorenon

soda_ontheside

the ending was good tho, i don’t think this shouldn’t be in r/nosleep ¿

2 days ago

hoorenon

waywardvarsha

😭😭😭💗

2 days ago

hoorenon

waywardvarsha

Hey random scroller! Here's an idea: Check out my covers and support a lil artist💕 Liking and commenting is free of charge so why not, am I right?💗 Have a great day🔥

2 days ago

hoorenon

dhruvgupta_9

Loved the ending

2 days ago

hoorenon

jennajacquier

Saw my name n had to read! Really good!!!

Yesterday

hoorenon

sashaax_4

This made me tear up 🥺

Yesterday

hoorenon

samanthabessey_

Wow I'm speechless this was so so good

Yesterday

hoorenon

bullshetery

@juj2001 idk, just seems like a story you'd like

21 hours ago

hoorenon

caseyygonzz

damn!! 😭😭😭

18 hours ago

hoorenon

andrew1tree

I didn't know what r/nosleep was before I Googled it and thought it was real till the end

16 hours ago

hoorenon

14 hours ago

hoorenon

flaming_psycho

Thought this would be terrifying but lowkey this is really wholesome

14 hours ago

hoorenon

memestameg

That's good writing right there

13 hours ago

hoorenon

thehimeburrito

Not sure if it was good wtiting or not. It felt way to fake to be convincing but.. who said it should feel like something that could really happen?😅

9 hours ago

hoorenon

chaotic_kittens

I thought she wanted her heart back at first

9 hours ago

8.6k Likes